TGB

Wyświetlanie wszystkich wyników: 4

  • TGB Blade 1000 EFI EPS 4x4 T3b

    Dane techniczne:

    Silnik

    Typ:
    4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC, V, EFI
    Pojemność: 997 cm3
    Średnica x skok tłoka: Ø 92 X 75.0 mm
    Kompresja: 10.2 : 1
    Moc: 83 k / 7000 min-1 (off-road)
    Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny

    Układ napędowy
    Napęd: 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie
    Skrzynia biegów: automatyczna- CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem
    Blokada dyferencjału: przedniego i tylnego, przełączane elektrycznie
    Przekładnia główna: wał kardana, z przodu i z tyłu

    Podwozie
    Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze
    Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze
    Amortyzatory przód: amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
    Amortyzatory tył: amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
    Hamulce przód: 2x tarcza hydrauliczna
    Hamulce tył: 2x tarcza hydrauliczna
    Opony przód: AT25 x 8 – 12
    Opony tył: AT25 x 10 – 12

    Rozmiary i waga
    Długość całkowita: 2330 mm
    Szerokość całkowita: 1200 mm
    Wysokość całkowita: 1290 mm
    Prześwit: 295 mm
    Wysokość siedziska: 935 mm
    Rozstaw: 1445 mm
    Sucha masa: 451 kg
    Zbiornik paliwa: 23 l

    Inne
    Prędkościomierz / obrotomierz:
    Cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalna osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 liczniki przebytej trasy dziennej, całkowity przebieg, dzienny przebieg, całkowity licznik kilometrów, licznik godzin, stan zbiornika paliwa, disgnostyczny kod ewentualnej usterki, zegar pokładowy
    Kontrolki: napędu 4×4, przegrzanie silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł oraz inne

    Homologacja
    Homologacja tak (prawo jazdy kategorii B)

    Wyposażenie
    Homologowany hak holowniczy, elektrycznie przełączany napęd 2×4/4×4 , amortyzaory EVO, wzmocnione przewody hamulcowe, 8 ramienne felgi aluminiowe, , osłony dłoni na kierownicy, mocny przedni bumper, przedni i tylny bagażnik, dodatkowe tylne siedzisko z uchwytami, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, dzienne światła LED, światła tylne oraz kierunkowskazy LED.

    W naszej ofercie posiadamy również akcesoria:

    – Przeniesienia chłodnic wraz z snorklami
    – zabudowy aluminiowe spodu
    – Bumpery przód oraz tył
    – Poszerzenia błotników
    – Dystanse
    – Uchwyty na nawigacje
    – Kufry
    – Części oryginalne oraz zamienniki Can-Am, Polaris, Honda, Yamaha , CF Moto, TGB, Suzuki, Kawasaki, Linhai, ArcticCat

  • TGB BLade 1000 led new

    Silnik
    Typ: 4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC, V, EFI
    Pojemność: 997 cm3
    Średnica x skok tłoka: Ø 92 X 75.0 mm
    Kompresja: 10.2 : 1
    Moc: 83 k / 7000 min-1 (off-road)
    Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny
    Układ napędowy
    Napęd: 2×4 / 4×4, z dwoma dyferencjałami, przełączany elektrycznie
    Skrzynia biegów: automatyczna- CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem
    Blokada dyferencjału: przedniego i tylnego, przełączane elektrycznie
    EPS elektryczne wspomaganie kierownicy z regulacją
    Przekładnia główna: wał kardana
    Podwozie
    Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze
    Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze
    Amortyzatory przód: amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
    Amortyzatory tył: amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
    Hamulce przód: 2x tarcza hydrauliczna
    Hamulce tył: 2x tarcza hydrauliczna
    Opony przód: AT26 x 9 – 14
    Opony tył: AT26 x 11 – 14
    Rozmiary i waga
    Długość całkowita: 2330 mm
    Szerokość całkowita: 1200 mm
    Wysokość całkowita: 1290 mm
    Prześwit: 295 mm
    Wysokość siedziska:

    935 mm
    Rozstaw: 1445 mm
    Sucha masa: 451 kg
    Zbiornik paliwa: 23 l
    Inne
    Wspomaganie kierownicy: tak, elektryczne z możliwością regulacji lub całkowitym wyłączeniem (MAX/MIN/OFF)
    Prędkościomierz / obrotomierz:
    Cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalna osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 liczniki przebytej trasy dziennej, całkowity przebieg, dzienny przebieg, całkowity licznik kilometrów, licznik godzin, stan zbiornika paliwa, disgnostyczny kod ewentualnej usterki, zegar pokładowy
    Kontrolki: napędu 4×4, przegrzanie silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł oraz inne

    Homologacja
    Homologacja tak (prawo jazdy kategorii B)

    Wyposażenie
    Homologowany hak holowniczy, elektrycznie przełączany napęd 2×4/4×4 z blokadą przedniego i tylnego dyferencjału, amortyzaory EVO, wzmocnione przewody hamulcowe, 8 ramienne felgi aluminiowe, markowe opony Maxxis Bighorn, osłony dłoni na kierownicy, mocny przedni bumper, przedni i tylny bagażnik, dodatkowe tylne siedzisko z uchwytami, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, dzienne światła Full-LED, światła tylne oraz kierunkowskazy LED.

    W naszej ofercie posiadamy również akcesoria:

    – Przeniesienia chłodnic wraz z snorklami
    – zabudowy aluminiowe spodu
    – Bumpery przód oraz tył
    – Poszerzenia błotników
    – Dystanse
    – Uchwyty na nawigacje
    – Kufry
    – Części oryginalne oraz zamienniki Can-Am, Polaris, Honda, Yamaha , CF Moto, TGB, Suzuki, Kawasaki, Linhai, ArcticCat

  • Układ napędowy
    Napęd: 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie
    Skrzynia biegów: automatyczna – CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R/P, hamowanie silnikiem
    Blokada dyferencjału: przedniego i tylnego, przełączane elektrycznie ( wersja Euro 4)
    Przekładnia główna: wał kardana, z przodu i z tyłu
    EPS elektryczne wspomaganie kierownicy – z trzema trybami
    Podwozie
    Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze
    Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze
    Amortyzatory przód: hydrauliczne amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
    Amortyzatory tył: hydrauliczne amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
    Hamulce przód: 2x tarczowe hydrauliczne
    Hamulce tył: 1x tarczowe hydrauliczne
    Opony przód: AT25 x 8 – 12
    Opony tył: AT25 x 10 – 12
    Rozmiary i waga
    Długość całkowita: 2280 mm
    Szerokość całkowita: 1250 mm
    Wysokość całkowita: 1420 mm
    Prześwit: 320 mm
    Wysokość siuedziska: 940 mm
    Rozstaw: 1450 mm
    Sucha masa: 444 kg
    Zbiornik paliwa: 18 l

    Wyświetlacz:

    Kontrolki:

    Oświetlenie:

    Wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierza, prędkościomierza, osiągniętej maksymalna prędkości obrotowej silnika, osiągniętej maksymalnej prędkości, średniej prędkości, licznika dzienny przebytych kilometrów, przebiegu całkowitego, dziennego licznika motogodzin, całkowitego licznik motogodzin, wskaźnika poziomu paliwa, zegara pokładowego

    napędu 4×4, przegrzania silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł

    w technologii LED (przednie i tylnie reflektory, światła do jazdy dziennej, światło stopu, kierunkowskazy)

    Homologacja
    Homologacja: tak (prawo jazdy kategorii B)

    Wyposażenie
    Homologowany hak holowniczy, elektryczna blokada przedniego dyferencjału, wspomaganie kierownicy, elektrycznie przełączany napęd 2×4 / 4×4, opancerzone przewody hamulcowe, atrakcyjne 8-ramiene felgi aluminiowe, markowe opony Maxxis Bighorn, osłony dłoni na kierownicy, mocny zderzak z przodu, przedni i tylny bagażnik, siedzisko z oparciem i uchwytami dla pasażera, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, oświetlenie Full LED

  • Silnik
    Typ: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC, V, EFI
    Pojemność: 561 cm3
    Średnica x skok tłoka: Ø 97 x 79,2 mm
    Kompresja: 10.2 : 1
    Moc: 31,3 kW/6500 /min (off-road)
    Max. točivý moment: 53,6 Nm/5500 /min (off-road)
    Chłodzenie: cieczą + olejem + wentylator elektryczny
    Układ napędowy
    Napęd: 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie
    Skrzynia biegów: automatyczna – CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R/P, hamowanie silnikiem
    Blokada dyferencjału: przedniego, przełączane elektrycznie
    Przekładnia główna: wał kardana, z przodu i z tyłu
    Podwozie
    Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze
    Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze
    Amortyzatory przód: hydrauliczne amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
    Amortyzatory tył: hydrauliczne amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
    Hamulce przód: 2x tarczowe hydrauliczne
    Hamulce tył: 1x tarczowe hydrauliczne
    Opony przód: AT25 x 8 – 12
    Opony tył: AT25 x 10 – 12
    Rozmiary i waga
    Długość całkowita: 2280 mm
    Szerokość całkowita: 1250 mm
    Wysokość całkowita: 1420 mm
    Prześwit: 320 mm
    Wysokość siuedziska: 940 mm
    Rozstaw: 1450 mm
    Sucha masa: 444 kg
    Zbiornik paliwa: 18 l

    Wyświetlacz:

    Kontrolki:

    Oświetlenie:

    Wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierza, prędkościomierza, osiągniętej maksymalna prędkości obrotowej silnika, osiągniętej maksymalnej prędkości, średniej prędkości, licznika dzienny przebytych kilometrów, przebiegu całkowitego, dziennego licznika motogodzin, całkowitego licznik motogodzin, wskaźnika poziomu paliwa, zegara pokładowego

    napędu 4×4, przegrzania silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł

    w technologii LED (przednie i tylnie reflektory, światła do jazdy dziennej, światło stopu, kierunkowskazy)

    Homologacja
    Homologacja: tak (prawo jazdy kategorii B)

    Wyposażenie
    Homologowany hak holowniczy, elektryczna blokada przedniego dyferencjału, elektrycznie przełączany napęd 2×4/4×4, opancerzone przewody hamulcowe, atrakcyjne 8-ramiene felgi aluminiowe, markowe opony Maxxis Bighorn, osłony dłoni na kierownicy, mocny zderzak z przodu, przedni i tylny bagażnik, siedzisko z oparciem i uchwytami dla pasażera, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, oświetlenie Full LED